chief m

Шановні відвідувачі нашого Інтернет - сайту!

.....Вітаємо Вас і щиро дякуємо за виявлений інтерес до нашої організації. Дніпропетровська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки є однією з найпотужніших у майже двохмільйонному профспілковому загалі освітян України.

.....Наш обласний комітет Профспілки опікується проблемами правового, соціально – економічного захисту членів профспілки, сприяє задоволенню їх духовних та культурних інтересів, організовує контроль за втіленням в галузі відповідних законів та законодавчих актів. Значна увага приділяється оздоровленню працівників, студентів, членів їх сімей.

.....Будемо раді, якщо інформація нашого сайту стане Вам у пригоді, допоможе вирішити назрілі питання. Закликаємо членів Профспілки до єдності та співпраці і запевняємо, що обласний комітет Профспілки завжди буде стояти на заваді порушень ваших прав і свобод.

Голова обкому Профспілки - Бєлікова Г.В.

Нове у фотоальбомі

Відеоматеріали



Анонси

Вісті з профорганізацій

Пошук

Погода

Профспілковий гімн

Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Контакти

Дніпропетровський обласний комітет Профспілки працівників освіти і науки України

49000, м. Дніпро,

просп. Д. Яворницького, 93

Тел./факс: (056) 744-58-55

E-mail: profspilka.dnepr@ua.fm

Друкe-mail

1538381364_1510731754-3764До ЦК Профспілки працівників освіти і науки України надходять звернення від організаційних ланок щодо недостатності в окремих місцевих бюджетах обсягів освітньої субвенції, що призводить до несвоєчасної оплати праці педагогічних працівників, зменшення розмірів надбавок за престижність праці, винагороди за сумлінну працю та інших виплат і спонукає керівників до штучної економії видатків освітньої субвенції, у зв’язку з чим порушуються трудові права педпрацівників.

У той же час за даними, в більшості місцевих бюджетів наявні залишки невикористаної освітньої субвенції, обсяги якої станом на 1 серпня 2018 року складали 7 128 455 848,6 гривень із загальної її суми, яка затверджена в Державному бюджеті України на 2018 рік на рівні 61 712 610 600,0 гривень, що становить 11,6% річного обсягу, тобто відповідає середньомісячним призначенням.

Такі залишки освітньої субвенції мають негативну тенденцію до їх збільшення. Якщо на початок року їх сума складала 4 094 848 408 гривень, то на 1.04.2018 р. вже 5 205 140 679,0 гривень, отже збільшилася на 3 033 607 440 гривень і на 1 923 315 110 гривень відповідно. Зазначене засвідчує про недоотримання за цей період у середньому одним педпрацівником понад 16 тисяч гривень.

Але щодо фінансового забезпечення освітньою субвенцією конкретних місцевих бюджетів, то в одних з них наявні її резерви, а в інших – її вкрай недостатньо. Про недосконалий механізм міжбюджетного розподілу освітньої субвенції засвідчують прийняті Кабінетом Міністрів України розпорядження від 16 травня 2018 р. № 316-р та від 5 вересня 2018 р. № 647-р «Про перерозподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2018 році». Згідно з цими розпорядженнями міжбюджетні призначення освітньої субвенції перерозподілено в 9 областях (Волинська, Дніпропетровська, Закарпатська, Івано-Франківська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Чернівецька, Чернігівська) на загальну суму 96 405,0 тис. гривень. У 47 місцевих бюджетах, серед яких 5 обласних, 30 районних бюджетів та 12 бюджетів об’єднаних територіальних громад, їх зменшено, а 48 місцевим бюджетам, серед яких 19 міських, 11 районних бюджетів і 18 бюджетів об’єднаних територіальних громад, – збільшено (розпорядження Кабінету Міністрів України додаються).

Такі повноваження Кабінету Міністрів України передбачено частиною 6 статті 108 Бюджетного кодексу України, якою зокрема встановлено, що Кабінет Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету може здійснювати розподіл та перерозподіл обсягів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам між місцевими бюджетами у межах загального обсягу відповідних субвенцій.

Крім того частиною 7 статті 108 Бюджетного кодексу України встановлено, що рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам у період між сесіями відповідної місцевої ради може приймати місцева державна адміністрація за умови делегування місцевою радою таких повноважень місцевій державній адміністрації з наступним внесенням змін до рішення про місцевий бюджет. Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України до міжбюджетних трансфертів належать також субвенції. Надано право Кабінету Міністрів України здійснювати перерозподіл освітньої субвенції між місцевими бюджетами також статтею 20 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

ЦК Профспілки підкреслює важливість дотриманням принципів соціального партнерства та роботи виборних органів відповідних організаційних ланок профспілки в напрямі ефективного та цільового використання на місцях обсягів освітньої субвенції, недопущення її невикористаних залишків, особливо в умовах завершення календарного року, та в разі недостатності обсягів субвенції в окремих місцевих бюджетах та наявності резерву в інших – сприяти їх перерозподілу в установленому порядку.

 

Завантажити розпорядження КМУ rozporyadzh-kmu-613.pdf [119,16 Kb][92]

 

Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки