Шановні відвідувачі нашого Інтернет - сайту!

.....Вітаємо Вас і щиро дякуємо за виявлений інтерес до нашої організації. Дніпропетровська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки є однією з найпотужніших у майже двохмільйонному профспілковому загалі освітян України.

.....Наш обласний комітет Профспілки опікується проблемами правового, соціально – економічного захисту членів профспілки, сприяє задоволенню їх духовних та культурних інтересів, організовує контроль за втіленням в галузі відповідних законів та законодавчих актів. Значна увага приділяється оздоровленню працівників, студентів, членів їх сімей.

.....Будемо раді, якщо інформація нашого сайту стане Вам у пригоді, допоможе вирішити назрілі питання. Закликаємо членів Профспілки до єдності та співпраці і запевняємо, що обласний комітет Профспілки завжди буде стояти на заваді порушень ваших прав і свобод.

Президія обкому Профспілки

Нове у фотоальбомі

Анонси

Вісті з профорганізацій

Профспілковий гімн

Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Контакти

Дніпропетровський обласний комітет Профспілки працівників освіти і науки України

49000, м. Дніпро,

просп. Д. Яворницького, 93

Тел./факс: (056) 744-58-55

E-mail: profspilka.dnepr@ua.fm

Пошук

Друкe-mail

1394090713_1393883760_3_316 червня поточного року більшістю народних депутатів України не підтримано проект Основних напрямів бюджетної політики на 2016 рік, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 р. № 314-р та зареєстрованих у Верховній Раді України за № 2623 від 09.04.2015 року.За наслідками їх розгляду народними депутатами України прийнято рішення передати проект Основних напрямів бюджетної політики на 2016 рік на доопрацювання до Комітету з питань бюджету. Обласний комітет Профспілки спрямував відповідні звернення до

Голови Комітету з питань науки і освіти Л.М.Гриневич, Міністерства освіти і науки України, Федерації профспілок України, в яких висловлено категоричну незгоду з узаконенням низки завдань, передбачених у розділі «Інші питання, вирішення яких необхідне для складення проекту закону про Державний бюджет України на 2016 рік», що стосуються освітньої галузі.

Просимо Вас розглянути зазначений документ, довести до відома організаційних ланок Профспілки та спрямувати відповідні звернення до Верховної Ради України, відповідних комітетів, окремих парламентських фракцій та народних депутатів України.

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБКОМ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

49000, м. Дніпропетровськ, К.Маркса,93  тел./ факс 744-58-55, тел. 744-58-45

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду          web-сторінка: ponu.dp.ua

18.06.2015 р.№ 103/03_____

на №___________________

Голові комітету Верховної Ради

України з питань науки і освіти

Л.М.Гриневич

Міністру освіти і науки України

С.М. Квіту

Голові Федерації професійних

спілок України

Г.В. Осовому

Дніпропетровська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України, представляючи майже 110-тисячний освітянський загал Дніпропетровщини, звертається до Вас щодо проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2016 рік.

Висловлюємо категоричну незгоду з узаконенням низки завдань, передбачених у розділі «Інші питання, вирішення яких необхідне для складення проекту закону про Державний бюджет України на 2016 рік», що стосуються освітньої галузі.

Їх реалізація призведе до подальшого руйнування системи освіти, погіршення умов навчання та праці, до вивільнення значної кількості працівників навчальних закладів, їх зубожіння і ніяким чином не сприятиме забезпеченню доступності високоякісної освіти, від дошкільної до вищої, для всіх громадян України незалежно від місця їх проживання відповідно до європейських стандартів освітньої системи, як це задекларовано в документі.

Ми протестуємо проти намірів щодо:

- збільшення кількості учнів у групах під час поділу класу при вивченні окремих предметів;

- оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів із скороченням на 5 відсотків їх кількості за рахунок об’єднання малокомплектних шкіл;

- зменшення більш ніж у два з половиною рази кількості вищих навчальних закладів;

- скорочення адміністративно-господарських видатків навчальних закладів та установ освіти;

- перегляду загальної кількості навчальних годин загальноосвітніх навчальних закладів та шкіл естетичного виховання;

- скасування доплат, надбавок, інших виплат, передбачених законодавством, під час роботи за сумісництвом;

- перегляду та скасування доплат та надбавок за особливі умови праці окремих категорій працівників бюджетної сфери;

- проведення оплати праці лише за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників, а не за вакантною посадою.

Непрозорим та таким, що може призвести до зменшення рівня оплати праці та порушення трудових прав працівників, є завдання щодо усунення необґрунтованих диспропорцій в оплаті праці працівників бюджетної сфери, які виконують однакову за рівнем складності та функціональними ознаками роботу, мають подібну або рівнозначну кваліфікацію.

Не відповідає вимогам бюджетного законодавства завдання щодо врегулювання на законодавчому рівні питання діяльності ботанічних садів та заповідників вищих навчальних закладів, які є їх структурними підрозділами; оптимізації кількості кафедр у вищих навчальних закладах; установлення плати за проживання у гуртожитках навчальних закладів та наукових установ; визначення щороку доцільності підготовки фахівців та робітничих кадрів за певними спеціальностями, напрямами підготовки, галузями знань.

Формування показників державного замовлення на підготовку фахівців, науково-педагогічних та робітничих кадрів виключно до потреб ринку праці та за галузевою ознакою призведе до порушення прав громадян на здобуття вищої та професійної освіти.

Завдання щодо встановлення частки прийому до професійно-технічних навчальних закладів за державним замовленням на рівні не меншому, ніж 60 відсотків загального обсягу прийому до навчальних закладів на умовах державного замовлення за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста, бакалавра та кваліфікованого робітника призведе до комерціалізації здобуття професійної освіти за робітничими професіями та до потенційного зниження освітнього потенціалу громадян.

Переведення професійно-технічних навчальних закладів на фінансування за рахунок коштів місцевих бюджетів та передача їх майна у комунальну власність без відповідних державних капіталовкладень загрожує ліквідації таких закладів та подальшому руйнуванню професійно-технічної освіти. Аналогічне стосується також і вищих навчальних закладів I—II рівня акредитації.

Не відповідають вимогам статті 33 Бюджетного кодексу України пропозиції щодо підвищення розмірів мінімальної заробітної плати лише з урахуванням фінансових можливостей бюджету, а встановлення розмірів прожиткового мінімуму виключно на основі зростання показників реального сектору економіки та індексу споживчих цін.

Наголошено, що основними завданнями, спрямованими на реалізацію гарантій, встановлених Конституцією України, Законами України у сфері освіти та трудового законодавства, мають бути:

- забезпечення громадянам України безоплатної середньої, дошкільної, позашкільної освіти;

- недопущення ліквідації загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, особливо у сільській місцевості;

- забезпечення видатків на освіту в обсягах, що відповідають гарантіям держави, передбаченим ст. 61 Закону України «Про освіту»;

- забезпечення у повному обсязі видатків на потреби загальноосвітніх навчальних закладів та професійно-технічних навчальних закладів при розподілі міжбюджетних трансферів на освітню субвенцію та субвенцію на підготовку робітничих кадрів місцевим бюджетам;

- реалізація Єдиної тарифної сітки з оплати праці працівників бюджетної сфери на основі базового окладу (ставки) працівника першого тарифного розряду на рівні не нижче мінімальної заробітної плати;

- збереження та забезпечення законодавчо визначених державних гарантій з оплати праці працівників освіти, забезпечення підвищення престижу праці науково - педагогічних та наукових працівників;

- підвищення рівня стипендіального забезпечення студентів та учнів професійно-технічних навчальних закладів не нижче прожиткового мінімуму;

- забезпечення пільгового проїзду у транспорті студентам, учням та безоплатного підвезення педагогічних працівників сільської місцевості до роботи і додому;

- реалізація законодавчо встановлених гарантій педагогічним працівникам в сільській місцевості та селищах міського типу, та пенсіонерам з їх числа на забезпечення їх безоплатним житлом з опаленням і освітленням;

- забезпечення житлом педагогічних та науково-педагогічних працівників, надання їм пільгових довгострокових кредитів на його будівництво і придбання;

- недопущення підвищення пенсійного віку, збереження пенсій за вислугу років педагогічним працівникам, підвищення рівня пенсійного забезпечення, скасування оподаткування пенсій;

- забезпечення прав учнів 1-4 класів на безоплатне харчування в загальноосвітніх навчальних закладах;

- дотримання Урядом встановлених Законами України норм та положень, які регулюють права та гарантії працівників, питання праці, зайнятості, соціального захисту, пенсійного забезпечення при визначенні порядку використання бюджетних коштів.

 

 

 

З повагою ,

Голова обкому Профспілки

працівників освіти і науки України Бєлікова Г.В.