chief m

Шановні відвідувачі нашого Інтернет - сайту!

.....Вітаємо Вас і щиро дякуємо за виявлений інтерес до нашої організації. Дніпропетровська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки є однією з найпотужніших у майже двохмільйонному профспілковому загалі освітян України.

.....Наш обласний комітет Профспілки опікується проблемами правового, соціально – економічного захисту членів профспілки, сприяє задоволенню їх духовних та культурних інтересів, організовує контроль за втіленням в галузі відповідних законів та законодавчих актів. Значна увага приділяється оздоровленню працівників, студентів, членів їх сімей.

.....Будемо раді, якщо інформація нашого сайту стане Вам у пригоді, допоможе вирішити назрілі питання. Закликаємо членів Профспілки до єдності та співпраці і запевняємо, що обласний комітет Профспілки завжди буде стояти на заваді порушень ваших прав і свобод.

Голова обкому Профспілки - Бєлікова Г.В.

Нове у фотоальбомі

Відеоматеріали



Анонси

Вісті з профорганізацій

Пошук

Погода

Профспілковий гімн

ДОТ "Лісова казка"

Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Контакти

Дніпропетровський обласний комітет Профспілки працівників освіти і науки України

49000, м. Дніпро,

просп. Д. Яворницького, 93

Тел./факс: (056) 744-58-55

E-mail: profspilka.dnepr@ua.fm

Друкe-mail

DavletshinaАвтор: Давлєтшина Євгенія Сергіївна

Дата народження: 23.06.1989 рік

Місце роботи і посада: вчитель англійської та російської мови Мар’є-Дмитрівської ЗОШ I-III ступенів Софіївської районної ради


Стаж роботи: 3 роки

Кваліфікаційна: Спеціаліст

 

 

 

 

 

 

Формула успіху молодого педагога

Вчителеві треба мати величезний

талант любові до людини і безмежну любов

до своєї праці і, насамперед, до дітей,

щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу,

ясність розуму, свіжість вражень, сприятливість почуттів –

без цих якостей й праця педагога перетворюється в муку.

В. Сухомлинський

На світі є чимало пам’ятників великим і малим, ще меншим і зовсім маленьким людям. Бога, божкам, боженятам! Пам’ятника ж учителю немає. Як і самому життю. Оскільки життя – просто життя. А вчитель – просто вчитель. Між цими двома величинами знак рівності. Адже вчитель живе в кожній людині, віруючій чи атеїстові. За святістю вчитель вищий навіть од міфічних богів. Оскільки, без останніх, як видно, можна обійтися, без учителя ж ніколи і нікому. Це сіяч розумного, доброго, вічного.

Davletshina_1Учитель – голова, центральна постать школи: освічена, відповідальна, ерудована, культурна. Тільки ця людина надає іншим глибокі і міцні знання, забезпечує високий рівень вихованості, використавши потенціальні можливості кожної особистості, а також уміння самостійно вчитися, орієнтуючись в нестандартних ситуаціях. Але без глибоких сучасних професійних знань ми ніколи не станемо вчителями майстрами.

Ще зі школи слово «формула» асоціюється в мене з точними науками. І зазвичай вона складається з яких-небудь величин. А в чому можна виміряти успіх педагога?

Можна виміряти його зовнішніми обставинами: гарне закінчення школи, отримання диплому з відзнакою, чудова робота… Але все це лише зовнішні соціальні стимули, які до моєї внутрішньої мотивації професійного зросту мають невелике відношення.

Мій шлях до педагогіки почався у 1997 році, коли мої батьки переїхали до України з далекої іншомовної країни і я вперше пішла до школи. Я так боялася, що не зрозумію вчителя, не зможу розмовляти з однокласниками, бо не знаю мови. Але всі страхи розвіялися, ледве я побачила теплу посмішку та ласкаві очі моєї старенької посивілої вчительки Зуєнко Лідії Іванівни. З її вуст музикою полилися слова, здавалося, такої чужої мови, та вони бриніли весняним струмочком, грали всіма барвами веселки. Саме тоді я й зрозуміла, що хочу бути такою, як вона.

Davletshina_2Лідія Іванівна – вчитель зі стажем роботи майже 50 років. Закохана у свою справу, вона вміло виховувала в своїх учнів почуття прекрасного і через прекрасне вела нас до людяності, порядності, глибокої любові до рідного краю. Тож хочеться від усієї душі побажати:

Не старійте, вчителько, ніколи,

Молодість Вам завжди до лиця.

Вас веде щораночку до школи

Яворина стежка без кінця.

Пройшли роки, я закінчила школу, але та іскра, яка запалала в моїй душі завдяки Лідії Іванівні, не згасла. І я стала студенткою Жовтоводського училища Криворізького державного педагогічного університету. Це були найкращі роки мого студентського життя. Мабуть, сама доля допомагала мені на шляху до освітянської ниви, подарувавши змогу навчатися у чудових професіоналів, безмірно відданих своїй справі, якими є викладачі училища.

Але на цьому моє прагнення до нових знань не завершилося, тому наступним етапом в досягненні моєї мети став Бердянський державний педагогічний університет. Викладачі університету дають багато теоретичних знань, але я вважаю, що важливою частиною становлення молодого педагога є зв'язок теорії з практикою, тому навчання в університеті я поєдную з роботою в школі.

Davletshina_3Я вдячна долі за те, що вона подарувала мені перші трудові роки з чудовим колективом Мар’є-Дмитрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів. А.С. Макаренко говорив, що вчитель може стати майстром, якщо він захоче і якщо йому допоможуть. Підтримка керівництва та вчителів є невід’ємною частиною плідної роботи молодого спеціаліста. Пропрацювавши деякий час в нашій школі, я зрозуміла, що в будь-який момент можу звернутися за допомогою та порадою до старших вчителів, знайти підтримку серед інших молодих спеціалістів.

Найбільше задоволення я отримую від роботи педагогом-організатором, тому що маю змогу більше спілкуватися з дітьми, пізнавати їх, допомагати їм творчо розвиватися.

За два роки в нашій школі був виконаний великий об’єм роботи з виховання та організації змістовного дозвілля учнів. Була проведена надзвичайна кількість різноманітних заходів: виховних годин, святкових лінійок, вечорів, концертів, уроків пам’яті, змагань, конкурсів тощо. Наші діти є постійними учасниками всіх районних заходів, мають грамоти та подяки.

Але найбільшим своїм досягненням я вважаю створення на базі нашої школи дитячої організації «КОСМОС». Це модель учнівського самоврядування, яка була створена у 2011 році. Вона стала результатом виховного проекту «Самоврядування у школі». Метою проекту було:

1. Організувати роботу учнівського самоврядування школи.

2. Створення працездатного учнівського колективу, багатого на цікаві ідеї і творчий потенціал.

3. Виявлення лідерів колективу, що вміють організовувати навколо себе однодумців.

4. Залучити до учнівського самоврядування учнів всіх класів.

5. Розкривати нові таланти серед учнівської молоді та сприяти їх розвитку. Довести, що кожен у колективі – цікава творча талановита особистість.

6. Сприяти творчому розвитку особистості через призму нових цікавих проектів, конкурсів, шкільних свят та фестивалів.

7. Формувати в учнів:

• самостійність, вміння долати труднощі, впевненість у собі;

• відповідальність за доручену справу;

• ініціативність, вміння вносити у будь-яку справу свої думки, пропозиції.

8. Навчити дітей цікаво жити в сучасному суспільстві.

Мети було досягнуто в короткий час. На загальношкільних зборах мною був запропонований проект «КОСМОС», який сподобався дітям і був ними затверджений.

«КОСМОС» – це:

• «К» – креативні;

• «О» – освічені;

• «С» – сильні;

• «М» – мрійливі;

• «О» – обдаровані;

• «С» – самостійні.

Кожна ланка школи – Галактика, кожен клас – Сузір’я, кожна дитина в ньому – Зірочка.

Davletshina_4Самоврядування діє у школі 2 роки. Ми маємо свій Статут, свої права та обов’язки, свою структуру органів учнівського самоврядування. До організаційної роботи у школі залучені практично всі учні.

Самоврядування у школі – безперервний, цілеспрямований і систематичний процесс розвитку учня не лише під час навчання, але й поза уроком. Ефективно провести загальношкільний захід зазвичай складніше, ніж дати гарний урок.

У школі впроваджена система заходів, які представляють різні напрямки виховної роботи, що розраховані на те, щоб допомогти вчителям у нелегкій справі творення молодої життєво компетентної особистості.

Сьогодні можна сміливо сказати, що наша школа відкриває нові можливості для творчості, сприяє розкриттю здібностей і талантів. А співпраця дітей, батьків та вчителів дає можливість кожному відчути себе потрібним.

Самоврядування Мар’є-Дмитрівської школи є функціональним, перспективним, бо вирішує реальні проблеми учнів, представляє інтереси учнів усієї школи, які самостійно обирають своїх представників та приймають самостійні рішення, вчаться діяти в правовому полі, аналізувати різноманітні ситуації, передусім, у своєму найближчому оточенні, беруть участь у створенні та реалізації програм і проектів.

Davletshina_5Моя робота направлена на створення в дитини настрою на подолання труднощів. Кожна дитина повинна бути впевнена в своїх силах і можливостях. Я кожного дня створюю для своїх учнів ситуацію успіху, даю їм можливість пережити радість успіху, намагаюся зробити їх щасливими. Отже, наші успіхи – в наших руках. Просто вчителем – бути легко, а бути вчителем-творцем – важко.

Кожен вчитель хотів би знайти таку чарівну формулу, яка б допомогла йому стати справжнім професіоналом та майстром своєї справи, але готового рецепту педагогічного успіху немає в жодному підручнику. Кожному доводиться складати його самостійно.

 

Моя формула успіху:

Любов до дітей + Любов до своєї професії + Працьовитість та наполегливість + Вимогливість до себе та оточуючих + Повага до дітей, батьків, колег + Моральність, висока культура викладача, активна громадянська позиція = УСПІХ.

У вихованні дітей немає дрібниць, справжніх людей можна зростити тільки в атмосфері любові, щирості та співпраці.

 

 

Давлєтшина Є.С., педагог-організотор

Мар’є-Дмитрівської ЗОШ I-III ступенів

Софіївської районної ради