Автор - Ткаченко Марина Едуардівна
Дата народження: 19.01.1989 р.н.
Місце роботи: ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Молодіжне, Царичанського району Дніпропетровської області
Посада: вчитель іноземної мови
Стаж роботи: 2 роки
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Формула успіху молодого педагога
Поезія
Чи є ж бо успіху та формула щаслива, Яка для педагога молодого – мов дороговказ?
Гадаю, вона в кожного своя, мов доля вередлива: То до вершин майстерності окрилить, то зліїсумніви посіє і не раз.
Для мене успіх молодого педагога - У творчій праці наполегливій щодня.
Якими б тернами не була встелена учительська дорога - Я намагатимуся здолати їх, бо школа – це моя рідня.
Шлях вчителя до успіху педагогічного життя! Він не з легких: не буде вороття,
Якщо я, вчитель, схиблю у роботі лиш хоч раз, Який же діти візьмуть у життя дороговказ?!
Для мене іноземна мова і література- Джерела виховання і культури,
Які плекають юну душу через книгу, І здатні розтопить буденності злу кригу.
Педагогічне кредо? Що можу сказати… Нелегка праця педагогів молодих у нас.
Любов до діток, доброта, повага - Ось що в житті нас виручає повсякчас.
Від наукової творчості – до креативності мудрую В дітей життєву компетентність формувать.
І коли в клас заходжу - не жалкую, Адже вогнем допитливим дитячі очі в нім горять.
Щоб учень самовизначився сміло І до душі професію обрав, Я компетентнісний підхід впроваджую уміло
В літературу й мову, щоби учень усе знав.
В арсеналі науково-практичного аспекту - Когорта технологій продуктивних,
Які учнівському допомагають інтелекту Набути на уроках досвід креативний.
«Займи позицію» і «Мікрофон», і «Метод «Прес» - Сприяють, щоб в дітей до знань з’явився інтерес,
Дослідження, інсайти, тренінги, проекти Допомагають дітям спілкуватися відверто.
Знання для мене виступають інструментом До виконання соціальних ролей.
Гуманізація важливим є моментом, Який формує компетентність у дітей.
Впроваджувать таку систему викладання В аспектах різних практикую я,
Щоби матеріал навчальний був не просто текстом, А був яскравим дзеркалом життя.
Вагомим здобутком вважаю Успішну здачу учнями моїми ЗНО, Які так гідно підтвердили усі свої медалі,
І їм знання мого предмету в житті допомогло.
Ідеї Сухомлинського допомагають у роботі, Шлях до дитячих душ освітлюють вони.
В колег досвідчених перебуваю у турботі, Перлини мудрості передають вони мені.
Щоб подолати негаразди і проблеми Шкільного повсякденного буття,
Із гідністю вирішуватиму усі дилеми: Для мне школа – Всесвіт, це моє життя!
Найбільшим щастям для мене, педагога, Є обрана моїми учнями учительська «дорога»:
Колишні учениці мої дві – словесники майбутні, Горджуся, що засіяли в їх душах зерна мудрі.
Спочатку учень – співтворець уроку, Черпає силу мудрості і знань,
А потім з рук моїх іде Людина До кращих і високих поривань.
Якщо творіння вмінь моїх, Людина, Пливтиме вміло по ріці Життя,
То це надасть мені нової сили, Бо знатиму, що в Україні буде майбуття!