Друк

TkachenkoАвтор - Ткаченко Марина Едуардівна

Дата народження: 19.01.1989 р.н.

Місце роботи: ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Молодіжне, Царичанського району Дніпропетровської області

Посада: вчитель іноземної мови

Стаж роботи: 2 роки

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

 

Формула успіху молодого педагога

Поезія

Чи є ж бо успіху та формула щаслива, Яка для педагога молодого – мов дороговказ?

Гадаю, вона в кожного своя, мов доля вередлива: То до вершин майстерності окрилить, то зліїсумніви посіє і не раз.

Для мене успіх молодого педагога - У творчій праці наполегливій щодня.

Якими б тернами не була встелена учительська дорога - Я намагатимуся здолати їх, бо школа – це моя рідня.

Шлях вчителя до успіху педагогічного життя! Він не з легких: не буде вороття,

Якщо я, вчитель, схиблю у роботі лиш хоч раз, Який же діти візьмуть у життя дороговказ?!

Для мене іноземна мова і література- Джерела виховання і культури,

Які плекають юну душу через книгу, І здатні розтопить буденності злу кригу.

Педагогічне кредо? Що можу сказати… Нелегка праця педагогів молодих у нас.

Любов до діток, доброта, повага - Ось що в житті нас виручає повсякчас.

Від наукової творчості – до креативності мудрую В дітей життєву компетентність формувать.

І коли в клас заходжу - не жалкую, Адже вогнем допитливим дитячі очі в нім горять.

Щоб учень самовизначився сміло І до душі професію обрав, Я компетентнісний підхід впроваджую уміло

В літературу й мову, щоби учень усе знав.

В арсеналі науково-практичного аспекту - Когорта технологій продуктивних,

Які учнівському допомагають інтелекту Набути на уроках досвід креативний.

«Займи позицію» і «Мікрофон», і «Метод «Прес» - Сприяють, щоб в дітей до знань з’явився інтерес,

Дослідження, інсайти, тренінги, проекти Допомагають дітям спілкуватися відверто.

Знання для мене виступають інструментом До виконання соціальних ролей.

Гуманізація важливим є моментом, Який формує компетентність у дітей.

Впроваджувать таку систему викладання В аспектах різних практикую я,

Щоби матеріал навчальний був не просто текстом, А був яскравим дзеркалом життя.

Вагомим здобутком вважаю Успішну здачу учнями моїми ЗНО, Які так гідно підтвердили усі свої медалі,

І їм знання мого предмету в житті допомогло.

Ідеї Сухомлинського допомагають у роботі, Шлях до дитячих душ освітлюють вони.

В колег досвідчених перебуваю у турботі, Перлини мудрості передають вони мені.

Щоб подолати негаразди і проблеми Шкільного повсякденного буття,

Із гідністю вирішуватиму усі дилеми: Для мне школа – Всесвіт, це моє життя!

Найбільшим щастям для мене, педагога, Є обрана моїми учнями учительська «дорога»:

Колишні учениці мої дві – словесники майбутні, Горджуся, що засіяли в їх душах зерна мудрі.

Спочатку учень – співтворець уроку, Черпає силу мудрості і знань,

А потім з рук моїх іде Людина До кращих і високих поривань.

Якщо творіння вмінь моїх, Людина, Пливтиме вміло по ріці Життя,

То це надасть мені нової сили, Бо знатиму, що в Україні буде майбуття!

Fashion Journal